Opšti uslovi korišćenja

OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA
Molimo Vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja i prodaje na www.directshop.rs Pristupanjem i korišćenjem ovog sajta Vi pristajete da postupate u skladu sa navedenim odredbama. Direct Shop DOO Novi Sad zadržava pravo da promeni navedene uslove, poseta i korišćenje sajta nakon promene smatra se prihvatanjem uslova.

Sav materijal na ovom internet sajtu (u daljem tekstu “Sajt”) je zaštićen autorskim pravima i svaka neovlašćena upotreba može predstavljati kršenje Zakona o autorskom i srodnim pravima,Zakona o žigovima ili drugih zakona iz oblasti intelektualne svojine. Osim ukoliko je drugačije naznačeno na drugom mestu na ovom sajtu, sav sadržaj možete pregledati, kopirati, štampati ili preuzimati isključivo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu i u informativne svrhe, pod uslovom da sve naznake o autorskim pravima ili drugim vlasničkim informacijama koji su sadržani u originalnom dokumentu zadržite u svim kopijama. Ne možete menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ne uzimajući u obzir prethodno navedeno, bilo koji softver ili drugi
materijal dostupan za preuzimanje ili korišćenje preko ovog sajta koji poseduje sopstvene uslove korišćenja ili licenciranja nalazi se pod zaštitom tih uslova. Ukoliko prekršite bilo koji od ovih Uslova, vaša dozvola za upotrebu sajta će biti povučena i bićete obavezni da odmah uništite sve sadržaje koje ste preuzeli ili odštampali.

Osim ako je eksplicitno drugačije naznačeno ovde ili na nekoj drugoj stranici ovog sajta, ništa ovde sadržano, bilo izričito, prećutno, odricanjem ili na drugi način, vam ne daje pravo da koristite bilo koji deo intelektualne svojine koju ste pronašli na Sajtu.

Direct Shop DOO Novi Sad zadržava pravo da prikuplja određene lične podatke prilikom pretrage nekih internet stranica ovog Sajta da bi ispunio vaše zahteve ili potrebe. Svako prikupljanje takvih informacija na ovim stranicama biće sprovedeno u skladu sa pravilima o privatnosti sadržanom na ovim internet stranicama, kao i važećim propisima o zaštiti podataka o ličnosti. Neke stranice ovog Sajta bi mogle pohranjivati određene pakete informacija poznate kao “cookies” (kolačići) na vašem računaru. Kolačići nam daju odgovor na pitanje kako i kada je stranica ovog Sajta posećena i koliko ljudi je posetilo. Ova tehnologija ne skuplja informacije o vašem ličnom identitetu, umesto toga, informacije se nalaze u zbirnoj formi. Svrha ove tehnologije i informacija koje ona prikuplja je da nam pomogne da unapredimo svoj Sajt.

Web sajt se koristi u svrhu predstavljanja i prodaje proizvda, najavu Direct Shop aktivnosti i pružanje usluga korisnicima. Linkovi sadržani na sajtu koji vode na nezavisne sajtove nisu pod kontrolom Direct Shop i ne odgovaramo za njihove sadržaje. Prikazani su zbog pogodnosti za korisnika.

Sadržaj čine isključivo informacije opšte prirode, koje nisu namenjene za rešavanje specifičnih situacija ili za neku konkretnu osobu ili identitet, i koje ne predstavljaju profesionalni savet. U maksimalnom stepenu koji zakon dozvoljava, Direct Shop ne daje garancije za tačnost, primenjivost, pouzdanost i kompletnost sadržaja na ovom sajtu, kao ni garanciju neprekidnog rada, pravovremenosti, bezbednosti ili odsustva grešaka. Direct Shop može promeniti sadržaj ovog sajta ili proizvode i cene navedene na sajtu bez prethodnog upozorenja.

U maksimalnom stepenu dozvoljenom zakonom, Direct Shop, njegovi dobavljači ili treća lica pomenuta na ovom sajtu ni u kom slučaju neće biti odgovorni za bilo kakvu štetu (uključujući, ali ne i isključivo, direktnu, indirektnu, slučajnu, posledičnu, posebnu štetu, ili takvu koja nastaje usled gubitka profila, gubitka podataka ili prekida poslovnog procesa) koja nastaje kao posledica upotrebe, odlaganja ili nemogućnosti upotrebe, ili rezultata upotrebe ovog sajta, sajtova na koje vode linkovi sa ovog sajta ili sadržaja objavljenog ovde ili na drugim pomenutim sajtovima, bez obzira da li je zasnovana na garanciji, ugovoru ili drugom pravnom sredstvu ili da li je klijent bio obavešten o mogućnosti takve štete.

Prezentacija proizvoda na sajtu www.directshop.rs predstavlja ponudu za kupovinu proizvoda. Direct Shop se maksimalno trudi da svi artikli i usluge na ovom sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima specifikacija, fotografijama i cenama. Ipak, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti ispravne. Roba poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu u skladu sa njenom namenom i deklaracijom.

Potvrdom poružbenice vi ste sklopili ugovor sa Direct Shop kupovini određene robe i obavezali se da ćete istu platiti na način koji ste odabrali prilikom kreiranja porudžbine. Ugovorna strana sa kojom ste zaključili ugovor je:

NESPECIJALIZOVANA TRGOVINA NA VELIKO DIRECT SHOP DOO, NOVI SAD

Štrosmajerova 3, Petrovaradin, 21000 Novi Sad
Matični broj: 20117630
PIB: 104223236
Tel: +381 21 4720512; +381 63 37 60 80
email: orders@directshop.rs

Sklapanjem ovog ugovornog odnosa ostvarujete sva potrošačka prava predviđena Zakonom o zaštiti potrošača koja uključuju pravo na vansudsko rešavanje eventualnog spora povodom ugovora o kupovini robe.

Cene artikala sa PDVom su naznačene uz svaki artikl, a možete ih videti tokom kreiranja porudžbenice, kao i na kraju gde imate pregled svih poručenih artikala, količina i cena. Cena dostave je besplatna i kreiranjem porudžbenice dajete saglasnost za plaćanje troškova dostave.

Direct Shop zadržava pravo izmene cena bez prethodne najave. Provera i ažuriranje stanja zaliha se vrši više puta u toku dana. Trudimo se da budemo što precizniji u opisu svih proizvoda, ali ne garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka. Direct Shop ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje email obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do greške prilikom postavljanja cene na sajtu.

SAGLASNOST I PROMENA USLOVA

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Direct Shop DOO Novi Sad se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala na razumevanju.

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

DOSTAVA ROBE I EVENTUALNA ORGANIČENJA

Proizvodi poručeni preko Direct Shop webshop-a šalju se u roku 24h od momenta prijema pordžbine. U slučaju da usled velikog interesovanja i potražnje artikla koji se nalazi u Vašoj korpi, željeni artikal ne bude moguće isporučiti zbog ograničenog lagera istog, Vi ćete biti obavešteni putem maila u roku od 24h.

Radno vreme korisničkog servisa je od 9-17h svakog radnog dana. Proizvodi poručeni preko Direct Shop webshop-a šalju se u roku 24h od momenta prijema pordžbine. U slučaju da usled velikog interesovanja i potražnje artikla koji se nalazi u Vašoj korpi, željeni artikal ne bude moguće isporučiti zbog ograničenog lagera istog, Vi ćete biti obavešteni putem maila u roku od 24h.

Ukoliko ste porudžbinu poslali radnim danom do 14h, biće Vam poslata tog dana, isporuku očekujete sutradan u periodu od 7-16h. Za pošiljke poslate u petak, isporuka se vrši u ponedeljak. Ako ste porudžbinu poslali u petak posle 14h, pošiljku ćemo Vam poslati u ponedeljak. Isporuku pošiljki vrši kurirska služba Aks Express. Dostava za teritoriju Republike Srbije je besplatna. Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije, osim na teritoriji AP Kosovo i Metohija. Isporuka van teritorije Srbije se vrši Post Expresom i cena isporuke zavisi od težine pošiljke.

Kada je Vaša porudžbina spakovana i predata kuriskoj službi dobićete mail obaveštenja da je pošiljka poslata. Kurirska služba pošiljke isporučuje na navedenu adresu dan nakon preuzimanja u periodu od 7-16h. Na dan isporuke dobićete SMS obaveštenja i kontaktiraće Vas kurir iz kurirske službe.

Kurir će dva puta pokušti da uruči pošiljku. Ukoliko prvi pokušaj isporuke ne bude uspešan kurir će Vas pozvati na broj telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja i ugovoriti sa Vama novi termin isporuke. Ukoliko ni tada isporuka ne bude uspešna, pošiljka će se vratiti u Direct Shop DOO i mi ćemo Vas kontaktirati kako bi ustanovili razlog vraćanja i ugovorili ponovno slanje.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Vašu porudžbinu možete platiti pouzećem ili platnom karticom.

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje u gotovini prilikom preuzimanja pošiljke.

Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu možete platiti porudžbinu online. Nakon što popunite formu za poručivanje bićete automatski preusmereni na sajt Banca Intesa na kom vršite unos podataka sa platne kartice. Ako je sve u redu sa transakcijom bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno izvršeno. Ukoliko je postojao neki problem sa transakcijom bićete vraćeni na sajt sa obaveštenjem o neuspelom plaćanju, nakon čega možete pokušati ponovo ili izabrati drugi način plaćanja. Svi podaci su zaštićeni i vidljivi samo Banca Intesa procesoru kartice.

POLITIKA REKLAMACIJA

Proizvod koji reklamirate mora biti čist, upakovan u kutiju, a reklamna greška mora biti označena. Nečist- prljav proizvod neće se rešavati. Direct Shop ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamenskim korišćenjem. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod. Prijave reklamacija kao i detaljne informacije o pravima i obavezama kupca ili prodavca možete zatražiti putem telefona ili slanjem reklamacionog lista na email adresu info@directshop.rs Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Direct Shop  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu uz priložen račun. Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Internet prodavnice, zamenu istog artikla možete izvršiti isključivo putem Internet prodavnice u roku od 15 dana od dana prijema artikla.

Ukoliko želite da izvršite zamenu artikla koji ste kupili preko Internet prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru, boju i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na e-mail info@directshop.rs ili nas pozovite na brojeve telefona: +381 21 4720512; +381 63 37 60 80 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.

Poručeni artikal nije moguće menjati ako je korišćen, oštećen na bilo koji način ili nema zaštitnu providnu foliju/celofan oko artikla.

Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da artikal nije odgovarajući imate pravo na zamenu uz priloženi račun. Zamenu artikla možete izvršiti 15 dana od dana prijema artikla. U slučaju zamene robe kupac snosi troškove transporta spornog artikla do magacina kao i ponovni transport zamenjenog artikla od magacina do adrese.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija

Član 1.
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.directshop.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu directshop.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od šest meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na sledeću adresu Direct Shop doo, Štrosmajerova 3, Petrovaradin, 21000 Novi Sad, ili na email orders@directshop.rs Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:

– u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste.

– proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju.

– dostavi račun.

Član 5.
Kupac nema pravo na prigovor ako je:

– propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;

– nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;

– kupio proizvod na rasprodaji;

– kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;

– promenio odluku o izboru atrikla.

Član 6.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 radnih dana od dana prijema iste.

Član 7.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:

– zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;

– vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;

– otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 8.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Direct Shop je u obavezi da povraćaj vrši preko poslovne banke, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 9.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.